Se enkelt indlæg
Gammel 05-01-2009, 10:00   #14
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af LUM Se meddelelser
Razmo ANASVR!!! næææ du, de er da ved at diskutere hvordan de kan begrave aben (hvis ikke hvem de skal tøre den af på... hvordan de får den over på dig) bedst muligt, OG slette alle spor efter sig, så du ikke senere kan bruge det i en evt retssag.
Se det ved jeg så godt ... men bare de finder ud af HVEM der har ansvaret, for nogen SKAL tage det, når jeg ikke SELV kan få lov... skal JEG være den der tager ansvaret nemlig, så bliver det også MIN vurdering der kommer til at tælle og træde i kraft... simple as that.

Nu ER samtlige byrådsmedlemmer så også informeret om, at jeg har jounalister, og direkte forb. til Christiansborg ministre, og mon ikke det har sat lidt spørgsmålstegn i øjnene på dem?

Ej... det har jo været julemåned, så måske det har sløvet dem lidt med alt den ekstra kaffe og knas de sikekrt skal fortærre på gruppemøderne, hvem ved? ... men jeg venter da spændt på at se hvad sagen udfalder med... jeg har klaget over at arb. prøvning forværer mit helbred, og jeg har krav på en afgørelse af emnet, med underskrift på HVEM der har vurderet dette.

Bliver det lægekonsulenten eller nogen som helst anden end læge/psykiater/psykolog, ryger der en klage afsted med det samme.

Og jeg vil bare opfordre andre til at gøre det samme hvis nogen føler sig "sat i tilbud" som man mener gør helbredet værre, eller for den sag skyld at man simpelthen ikke magter det energimæssigt.

Det ville ikke være dårligt, om der fandtes nogle princip afgørelser på det her område efterhånden, for med CHF's aktiverings-refusions-cirkus for match 4 og 5 siden juli måned 2008, tegner der sig desvære en noget broget fremtid for syge borgere. Og med de kommunale jobcentre fra august i år, bliver det næppe bedre.
  Besvar med citat