Se enkelt indlæg
Gammel 08-12-2008, 11:15   #364
Ragdoll
Har ikke tid til andet end K10
 
Ragdolls avatar
 
Tilmeldingsdato: 01-12 2008
Lokation: Aabenraa
Alder: 64
Indlæg: 2.005
Blog Indlæg: 4
Styrke: 19
Ragdoll er ved at flytte ind på K10Ragdoll er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Benny Gerhard Se meddelelser
Gladsaxes Borgmester Karin Søjberg Holst er for fej til selv, at besvare "kritiske" henvendelser om skadeligt adfærd overfor kommunens borgere!

Social- og Sundhedsforvaltningen
Psykiatri- og Handicapafdelingen
Rådhus Alle, 2860 Søborg
Tlf.: 39 57 55 60 Fax, 39 57 56 27 E-post: ph©gladsaxe.dk
www.gladsaxe.dk



Jytte Hestbech
xxxx xxxx

Kære Jytte Hestbech
19.11.2008


Tak for dit brev af 13. november 2008, hvori du kommer med kritik af Gladsaxe Kommunes håndtering af handicapsager, ikke mindst under henvisning til sager vedrørende Benny Gerhard.

I Social- og Sundhedsforvaltningen er der fokus på god borgerbetjening. Der er hele tiden opmærksomhed på at udvikle området for at sikre en god service overfor borgerne. Din henvendelse vil derfor indgå i den fremtidige udvikling af en god borgerbetjening.

Jeg vil også gøre opmærksom på at i Gladsaxe Kommunes Handicappolitik fremgår vision og værdier i kommunens arbejde på handicapområdet. Handicappolitikken kan findes på www.Gladsaxe.dk

Med venlig hilsen

Elinor Kyhnauv


PS: Hvor er det dog "Kyhnisk" og ynkeligt, at hun kan få sig selv til at sende sådan et brev, som svar!"
Hvor er det dog typisk af det offentlige, man kommer med standardvendinger og svar, henviser til egen fortræffelighed og gode hensigter, men undlader totalt at leve op til samme, og det ganske bevist. Samtidig ignorer man totalt det der egentligt er kernen i klagen, pressen på, sig jeg.
Jeg vil sige som man gør i England, "Put your money, where your mouth is".
Der er intet så sølle som at proklamere intentioner, og derefter bevist ikke efterleve dem.

Shit kommune, shit system, shit country

Mvh.

Hrefna
-------------------------------------------------------------------

Må jeg ha' lov til at bruge ovenstående (dit sidste indlæg) i nogle læserbreve?

Det her kan simpelthen ikke passe, jeg bliver så vred, så vred, så vred, og også ked af det, for hvor er det Danmark der var engang, hvor er alle forkæmperne for ligeret og ligeværd?

Befolkningen i almindelighed er enten totalt uvidende om hvor meget systemet har ændret sig, eller også er de ligegyldige. Men de burde alle huske på at en dag kan det være dem der sidder her og skriver indlæg.

Mvh.

Hrefna
__________________
THE GOLDEN RULE - Those who have the gold, makes the rules!
Ragdolls Blog
Gensidig Forsørgelsespligt - Nej Tak!

Sidst redigeret af Webmaster; 08-12-2008 kl. 12:27. Årsag: 2 indlæg lige efter hinanden lagt sammen til et pga trådenes længde..
Ragdoll er ikke logget ind   Besvar med citat