Se enkelt indlæg
Gammel 27-11-2008, 16:16   #8
Stoktoft
Afhængigheds tegn af K10
 
Stoktofts avatar
 
Tilmeldingsdato: 25-02 2008
Lokation: Struer kommune nærmere betegnet det skjønne THYHOLM
Alder: 50
Indlæg: 300
Styrke: 17
Stoktoft er rigtig godt på vej
Hejsa Jane69

Når du skal til den vejledende køretest, skal du ha' lavet en motorattest (ved lægen) den sendes så til politiet, de vurderer så om den skal omkring embedslægen (grundet sygdom og medicin) derefter kommer den til en bilinspektør i rigspolitiets færdselsafdeling, der vurderes det hvad testen skal indeholde og varighed af testen. Derefter får du et brev om hvilken køreprøvesagkyndig du skal kontakte for en tid til testen. Du kan læse om tidshorisonten for mig i min tråd, kan ikke lige pt huske det. Der er jo så meget at huske.

Køreprøvesagkyndigen, skal vurdere hvordan du fungerer i bilen, med hensyn til det tekniske, såsom brug af pedaler, kan du dreje hovedet nok ved orientering, kan du magte betjening af rat uden ekstra servostyring (kan fås helt ned til 1 kilos tryk.

Det er ikke en køreprøve, du kan ikke dumpe. (med mindre du laver en virkelig graverende fejl, så kan de anbefale en orienterende køreprøve)
De skal bare vurdere om du skal ha' påtegninger i dit kørekort, får du det, betyder det, at du ikke må føre en bil uden disse indretninger er til stede.

Det er ikke sikkert du skal til PTU, det har jeg ikke været, min sag er dog langt fra slut, så kan dog ikke sige om jeg kommer til PTU på et senere tidspunkt.

Du er velkommen til, at følge med i min tråd, Buster har langt det direkte link i et svar til dig. Har du yderligere spørgsmål svarer jeg dig gerne i min tråd, jeg har startet den, for at jeg selv havde behov for råd og for at hjælpe andre i samme situation.

Stoktoft
__________________
vær mod andre, som du vil, de skal være mod dig

Den, der begynder dagen med et smil, har allerede overvundet mange besværligheder.
anonym
Stoktoft er ikke logget ind   Besvar med citat