Se enkelt indlæg
Gammel 18-11-2008, 17:28   #7
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Send evt. det brev du har skrevet her inde til Claus Hjort Frederiksen, og spørg ham, om det er SÅDAN de løser problemet med mangel på lærere i kommunerne?

Skriv evt. om problemet på www.mitansvar.dk

Lad ham der har lavet den omgang galimatias være vidne til hvad det er han har sat i værk.

Bare et råd

Citat:
Oprindeligt indsendt af Frustreret Se meddelelser
Ja, jeg har også svært ved at se meningen med det hele!
Jeg er god til mit job, jeg elsker det og har tilmed en fantastisk arbejdsplads, som er villige til at ansætte mig på fleks..... Håber snart galskaben får en ende!

Skriv det for gud skyld direkte til Hjort! ... og bed ham RINGE til din kommune og spørge hvad meningen er! ... det KAN betale sig, tro mig. HVIS Hjort svarer helt ude i hampen, eller kryber udenom, så er det beviseligt at han modarbejder et stort samfundsproblem i dag, nnemlig manglen på lærere i den offentlige sektor. STORT velfærdsemne, som Hjort nok ikke vil være særlig populær i at modarbejde.

Sidst redigeret af Webmaster; 18-11-2008 kl. 18:31. Årsag: 2 indlæg lige efter hinanden lagt sammen til et...brug venligst REDIGER knappen for tilføjelser til indlæg...eller hvis man har mere til samme tråd..
  Besvar med citat