Se enkelt indlæg
Gammel 29-10-2008, 19:27   #315
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
BESVARET MAIL FRA JUSTITSMINISTERIET


Citat:
Mail af 1.oktober 2008 fra Johannes Martin Fenger

Civil- og Politiafdelingen Dato: 1. oktober 2008 Kontor: Civilkontoret Sagsbeh: Ann Rask Vang Sagsnr.: 2006-944-0097 Dok.: ARV40123 Slotsholmsgade 10 1216 København K. Telefon 7226 8400 Telefax 3393 3510 www.justitsministeriet.dk [email protected]

Ved en række e-mails, senest ved e-mail af 22. september 2008, har De på ny rettet henvendelse til Justitsministeriet vedrørende bl.a. en retssag, som De har ført mod Gladsaxe Kommune.

De nævnte e-mails er sendt til flere ministerier, herunder Velfærdsministeriet, og flere folketingsmedlemmer. Justitsministeriet har derfor forstået deres e-mails således, at de alene er sendt til Justitsministeriet til orientering. Justitsministeriet foretager sig på den baggrund ikke mere i anledning af Deres nævnte e-mails.

Justitsministeriet kan dog henvise til ministeriets tidligere breve til Dem, hvor ministeriet besvarede lignende henvendelser fra Dem. Ministeriet oplyste i den forbindelse bl.a., at ministeriet af principielle grunde ikke kan udtale sig om sager, der er eller har været under behandling ved domstolene.

Med venlig hilsen

Johannes Martin Fenger
Denne mail bedes videresendt til Justitsminister Brian Mikkelsen

Citat:
Mit svar til Justitsministeriet:

Nej, det er ikke forstået: Min mail er ikke blot sendt rundt ministerier og folketingsmedlemmer for orienteringens skyld!

Det er et (snart sidste) forsøg på at forklare, at vi borgerne bliver "røvrendt" vedrørende social sikkerhed og retssikkerhed.

Justitsministeren bedes svare på mit spørgsmål, om det er acceptabelt og "lovligt", at landsdommerne undlader at bruge bevismateriale i form af fremlagt "lægedokumentation", i en social sag om ulovligt "frataget" hjælp til mig som 100% invalid, om hjælp efter servicelovens § 77,
der i dag hedder § 96?

Det var således i en erstatningssag mod kommunen, at landsdommerne behændigt "undgik" mit bevismateriale?

Er baggrunden for at landsdommerne "ignorerer" brug af lægedokumentation som bevismateriale i sociale sager den, at der foreligger Karen Jespersens og Lægeforeningens opfindelse af Fælleserklæringen i 1998 hvoraf det fremgår, at læger der fungerer som lægekonsulenter i kommunerne, er "ansvarsfrie" og ikke skal stå til ansvar i henhold til deres aflagte og bindende "lægeløfte", ved udførelsen af lægegerning?

PS: Jeg afventer et snarligt svar fra Justitsministeren?

Venlig hilsen

Benny Gerhard
PS: JEG AFVENTER EN GANG GYLLE. ALLE SAGER ER JO "ENKELTSAGER", OG MINISTRE GRIBER IKKE IND IALLE ENKELTSAGERNE!

www.Benny-G.dk
__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat