Se enkelt indlæg
Gammel 18-10-2008, 11:18   #20
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
hej jens-ole

følger spændt dine udlæg og ja, præcis også mine tanker ang at fastholde sagsbehandlere i hvad det er de skriver under på i ansættelseskontrakten

Men som du også selv nævner, det er en stor mundfuld at begive sig ud i når man selv er ramt af sygdom
Håber inderligt at der vil komme nogle gode kompetente mennesker til her på siden som kan være os alle behjælpelige.

Nu vil jeg så forsøge- i kort version- at spørge til hvilken og hvordan du synes at vi skal forholde os til følgende:
Sagsbehandleren får oplyst gentagne gange at min mand har partsrepræsentant -advokat.
Hun nægter -bevidst eller ej- at acceptere/respektere dette dvs afgørelser mm SKAL sendes i kopi til denne men det "glemmer" hun!
Advokaten sender brev til hende ang denne "forglemmelse" men til stadighed modtager han intet!
(til gengæld er hun så fræk i sin mund, ved et møde, at udtale at advokater spiser hun til frokost. Denne udtalelse er der vidner på!)

I min verden er dette magtmisbrug og skal blot finde den rette § at anklage hende efter.

Skynder mig lige at sige at hele sagen langt om længe er afsluttet men må tilstå at jeg ikke er færdig med hende!
Jeg ønsker at hun skal stå til ansvar for sine handlinger og det er vel også ret beset borgmesterens opgave at luge ud blandt sine egne når dette er tiltrængt og det mener jeg helt bestemt at det er i dette tilfælde.

Jeg glæder mig til at høre dit bud på hvordan vi kan gribe det an.

__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat