Se enkelt indlæg
Gammel 13-10-2008, 10:53   #10
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Trold jeg syntes ikke du er grov jeg giver dig helt ret

Men ved at skrive det kan man håbe at man fanger opmærksomheden ved en evt anke i hvert fald kan man henlede opmærksomheden på at der er fejl og mangler og kommunen er viden om dem....

og nej jeg har ikke nogen erfaring med at dem der senere skal læse ressourceprofilen leder efter det de er indarbejdet og derfor er det også så vigtigt at holde på at de bliver det og bliver de det ikke så klag over det...

Jeg prøvede for ikke så længe siden at snakke med lederen af afdelingen for sagsbehandlere her i kommunen og hun fortalte mig da (jeg er langtidssygemeldt) at der ikke var nogen problemer, jeg skulle bare ud og arbejde igen (de ville have mig i en arbejds prøvning) og så skulle jeg have lidt ro det havde jeg jo fået nu i et år (det er så det år jeg har været ledig ) og der står jo i min ressourceprofil at jeg håber at komme tilbage til det ordinære marked på et tidspunkt (det er skrevet meget optimistisk af mig selv i 2001,, jeg er en af dem med stress )

Denne konklusion kunne hun netop drage fordi den ikke var opdateret siden 05 og det ikke var skrevet ind men lå på løsark et andet sted i profilen ...

Så jo tro mig jeg ved du har ret , men min arbejds prøvning blev meget hurtigt stoppet efter 14 dage da de havde læst resten af profilen og set hvad der var skrevet i 05 (kun af mig ) og hvad min jobkonsulent havde skrevet om mit sidste job ....

Så jeg vil mene at uanset hvor håbløst det er så er det bedre at gøre lidt end intet

Og som sagt det på-viser kommunens ligegyldighed med at overholde loven

Lige til sidst vil jeg sige at da web søgte pension var de også ligeglade med kommentar , ja hele ressourceprofilen det varede lige til vi pointerede alle fejlene ved profilen så blev den mere end gennemarbejdet og diskutteret op og ned af stolper , vi troede heller ikke det hjalp noget, men han fik altså sin pension §17 og det selv om lægekonsulenten bestemt ikke var enig i at det skulle være en pension , og pensionen har udgangspunkt i hans ressourceprofil og ikke i lægekonsulenten ...
  Besvar med citat