Se enkelt indlæg
Gammel 09-10-2008, 17:53   #295
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
Thumbs down

09.10.2008 Til

Mail til ansvarlige Ministre og Politikere
Mail til Gladsaxe Kommune, Byrådet

”Systemet før Mennesket”

Magtmisbrug

i

MAGTENS KORRIDORER

Mit sidste efterår i - GLADSAXE KOMMUNE


Mit sidste ønske:

Gladsaxe Kommunes 6 "administrative dræbere" Borgmester Karin Søjberg Holst, Sagsbehandler Lene Larsen, Afdelingschef Elinor Kyhnauv, Socialdirektør Jane Torpegaard, Socialudvalgsformand Erling Schrøder, og Læge Claus Bjerregaard skal som de skyldige i min desperate men påtvungne handling pålægges, at aflaste min familie, og bære min kiste m/alt betalt!

Velfærdsminister Karen Jespersen skal i tale begrunde hvorfor jeg måtte ”gå”!


Er jeg med i et STATSLIGT og KOMMUNALT forsøg der har til sigte at undersøge - hvor langt det er muligt at presse en handicappet person som mig "ved brug af løgne" og ved tilsidesættelse af ”lægeloven” jeg som tilskadekommen er afhængig af for, at undersøge hvad en handicappet uden "social- og retssikkerhed" kan tåle eller vil finde sig i, inden han giver op?

Så er det til, at få skrevet "afhandlingen" nu!

Velfærdsminister KAREN JESPERSEN har med opfindelsen af FÆLLESERKLÆRINGEN "ADMINISTRATIVE" og "ANSVARSFRIE" læger i det offentlige sektor da hun var Socialminister i 1998, fabrikeret et "ulovligt" og "dødbringende" våben jeg ikke kan, og ikke har helbred til, at overleve længere!
Jeg er for nuværende siden 2001 blevet kørt "systematisk" helt ned til sokkeholderne på grund af, at GLADSAXE KOMMUNES socialt uansvarlige ledelse helt konkret "ved brug af løgne" fjernede mit handicap "ADMINISTRATIVT", og påførte mine journaler i kommunen, at "jeg selv" gik og cyklede i lokalområdet.
Jeg er efter en påkørselsulykke i 1983, erklæret 100% invalid i forhold til erhvervsevne, og er kørestolsbruger.

Disse "ukorrekte" oplysninger blev af sagsbehandleren videregivet til "lægekonsulenten" da kommunen havde besluttet sig til, at jeg skulle have nedskåret min hjælp på 128 timer ugentligt til 39,5 timer om ugen. Det var en nedskæring på 75%, og mit handicap var ikke blevet mindre.

Selvom DET SOCIALE NÆVN i 2005 omgjorde kommunens beslutning med en bemærkning om at kommunen ikke havde godtgjort, at jeg kunne klare mig med et mindre antal timer, har det ikke udløst erstatning eller oprejsning for det tabte, hvor kommunen sparede 2.141.000 kroner i forhold til, at jeg kunne have levet et humant og værdigt liv som tidligere i mit liv som handicappet.

Min Advokat skylder jeg 55.000 for sagsomkostninger i retssag mod Gladsaxe Kommune, der er lægekonsulentens overordnede myndighed, i henhold til Velfærdsministeriets "retningslinjer" for lægekonsulenter.
Den sag tabte jeg, da landsdommerne "behændigt" i domsafsigelsen tilsidesatte mit bevismateriale der var lægekonsulentens dokumentation for hans udtalelse om, at hvis "sagsbehandlerens" oplysninger var rigtige, var jeg ikke berettiget til hjælp.
Min egen læges faktuelle journaloplysninger, der advokerede for ”konstant overvågning", bruger han således ikke i sin ”i sin ulovlige lægegerning som ”ansvarsfri” læge”?

Ved Retten i Glostrup blev jeg dømt til at betale lægekonsulentens sagsomkostninger på 25.000 kroner. Jeg skal altså betale en "LÆGE" 25.000 kroner for, at have tilsidesat mine lægeoplysninger og som følge deraf, at have ødelagt mit liv?
Dette var før jeg blev bekendtgjort med ”ansvarsfrie lægekonsulenter” af en læge der kontaktede mig.

Gladsaxe Kommune har et betalingskrav på i alt 46.400,00 kroner. Det dækker sagsomkostninger på 25.000 kroner for lægekonsulenten og resten for ankesagen til landsretten jeg måtte opgive, da jeg ikke måtte få fri proces.
Jeg har forsøgt, at få Gladsaxe Kommune til at indlede en INKASSOSAG mod mig eller, at eftergive mig gælden. Kommunen vil ikke indlede en inkassosag mod mig, på grund af min økonomi.
Til gengæld vil kommunen ”fastholde” kravet. Det betyder, at jeg har en ”økonomisk trussel” hængende over hovedet i resten af mit liv, hvis jeg ved et ”mirakel” skulle tjene nogle penge!

PS: Jeg er i dag kørt totalt ned økonomisk, fysisk, psykisk, mentalt og rent menneskeligt! Hvorfor??

Jeg har i dag ikke penge til mad, tøj og andre praktiske og daglige hygiejniske fornødenheder?

Min Bank har sendt en påløben gæld på 431.000 kroner til INKASSO!

Jeg har taget 3 lån af friværdi i mit hus, til betaling af hjælp.

Jeg har søgt, og fået afslag på GÆLDSSANERING!

www.Benny-G.dk

http://www.benny-g.dk/gladsaxe_kommune.htm

Venlig hilsen

Benny Gerhard
__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)

Sidst redigeret af Benny Gerhard; 09-10-2008 kl. 18:03.
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat