Se enkelt indlæg
Gammel 07-10-2008, 21:39   #294
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
MAIL TIL FOLKETINGETS OMBUDSMAND (ikke borgenes)?

Søborg d. 07.10.2008

Folketingets Ombudsmand
Gammeltorv 22
1457 København K.


Kære Ombudsmand


Manglende besvarelse af breve vedrørende ”kritisabel” sagsbehandling.

Jeg skal hermed rette en konkret klage mod Borgmester Karin Søjberg Holst Gladsaxe Kommune.

Borgmesteren har undladt, eller ikke ønsket, at besvare belastende breve der redegør for hvorledes det er lykkedes for Gladsaxe Kommunes socialt ansvarlige ledelse for ”ved brug af løgne” at køre mig i fysisk og økonomisk ruin!

Borgmesteren der er den øverst ansvarlige for borgernes sociale sikkerhed i kommunen undlader bevidst, at besvare mine breve der omhandler stridighederne vedrørende sagen hvor kommunens sagsbehandler påførte mine sagsakter ”urigtige” oplysninger til kommunens lægekonsulent om nogle fysiske ”funktioner”, jeg som 100% invalid, ikke selv kan udføre.

Det kostede mig fratagelse af 75% af min nødvendige hjælp i 3 år, og en kommunal besparelse på 2.141.000 kroner, indtil Det Sociale nævn omgjorde kommunen beslutning og udvidede hjælpen til døgnhjælp.

PS: I brev af 25.08.2008 til Borgmester Karin Søjberg Holst, redegøres der sidst i brevet for, at jeg på grund af det skete, ikke har penge til livets mest basale fornødenheder som – mad, tøj, hygiejniske ting og andre daglige udgifter!


Jeg skal hermed bede ombudsmanden om omgående, at gribe ind.

Bilag:

Brev af 04.08.2008 til Borgmester Karin Søjberg Holst, Gladsaxe Kommune.
” 20.08.2008 til Center for Service, Byrådssekretariatet Gladsaxe Kommune,.
” 25.08.2008 til Borgmester Karin Søjberg Holst, Gladsaxe Kommune.

Venlig hilsen

Benny Gerhard
__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat