Se enkelt indlæg
Gammel 02-10-2008, 10:55   #104
nordjylland
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-10 2008
Lokation: Frederikshavn
Alder: 52
Indlæg: 40
Styrke: 16
nordjylland er ny på vejen
Hej alle...

Jeg er i chok efter jeg var hos Dronning EB, havde jeg bare læst alt det her først

Jeg har aldrig følt mig så ringe stillet som jeg gor lige nu og EB har ingen gang fået skrevet tilbage til kommunen endnu.

Som mange af jer følte jeg hun ikke lyttede til hvad jeg sagde samt at hun var meget krænkende over for mig.

Min bisider måtte heller ikke komme med ind, hun optog det hele på bånd godt nok til eget forbrug som hun sagde

Min mand var også i chok over måden hun kom en i ( møde) på hvis man kan kalde det det.

Jeg har selv talt med min Advokat i dag og han anbefaler jeg klager til kommunen over hende og beder dem se bort fra hendes udtalelse.

Skal sige grunden jeg var der er pga langt sygdomsforløb med mange smerter hver dag, som hun sagde jeg har ikke smerter men det jo hovede der gør det Hmm ja og forkert smertestillende jeg får.

Johh hun er skam så dygtig, afventer min egen læge skal ringe lige nu for jeg vil da lige vide med sikkerhed at jeg ikke får forkert smertestildene

Vil gerne være med i den klage over Eva Blach... Kan kun ADVARE andre mod at ta til hende, stop det i tide.

Citat:
Oprindeligt indsendt af heni Se meddelelser
Hej!
Jeg er spændt på at høre mere om Eva Blach, da jeg skal til hende senere på året.
Hejsa...

Jeg vil råde dig til at få en anden.

Sidst redigeret af Hejdien; 02-10-2008 kl. 11:28. Årsag: to indlæg lagt sammen
nordjylland er ikke logget ind   Besvar med citat