Se enkelt indlæg
Gammel 30-09-2008, 10:59   #289
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
Thumbs down

Til Folketingets Ministre, Partier og Folketingsmedlemmer

Kære Politikere

Skal det ende her, eller får jeg "LOV" til, at få et værdigt menneskeliv tilbage?

Karen Jespersen "ved" at jeg kun holder én måned til, og at hun "ved" at hun omgår lægeloven når hun fritager læger i det offentlige for "ansvar", til skade for borgernes sociale sikkerhed!

Hvis en lægekonsulent er fritaget for "ansvar" som "administrativ" læge i kommunen, er han social medarbejder, og må ikke beskæftige sig med lægeerklæringer. Dette kræver en ansvarlig læge der oversætter lægemateriale ud fra sine "lægefaglige" kvalifikationer.

Når en læge har fået "autorisation" som læge, er han læge og dermed ansvarlig i henhold til lov.

Hvis han ikke vil stå til ansvar for lægeloven må han aflevere sin "autorisation" og må ikke behandle, men kan fortsat fungere i medicinbranchen.

Hvis han fortsat uden "autorisation" udøver lægegerning og behandler mennesker, er han "kvaksalver".


PS: Jeg kan ikke senere bruge det til noget, men jeg håber, at de skyldige bliver straffet?


Mvh. Benny Gerhard

Se brev til Anders Fogh: http://www.benny-g.dk/velfaerdsministeren.htm

__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat