Se enkelt indlæg
Gammel 25-09-2008, 16:44   #10
Hjerterum
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 19-09 2008
Lokation: Tarm
Indlæg: 22
Styrke: 16
Hjerterum er ny på vejen
Hej A-M U
Tak, det har jeg gjordt men han sagde når det ikk er juridisk tog de ikk med, så derfor tager jeg min mand med. Det skulle vist også være noget mange gør, så han kan høre hvad der bliver sagt og støtte mig ss, og det gør det nemmere at huske og snakke om bagefter man er kommet hjem.

Jeg har også talt med min læge, hun fortalte mig hvad hun vil sige til mødet så jeg ikk bliver forbavset, hvis der skulle komme noget frem jeg ikk var klar over. Hun vil henvise mig til flex, har også fået aktindsigt og der kan jeg se jobrådgiveren har ringet til hende sidst i august og at min læge mener det peger i retningen af fibromyalgi.

Og at deres lægekonsulent mener man skal have været syg i 2 år før man kan stille den diagnose og han vil vente på svarene fra neurologen og rehumatologen, som jeg har været til.

dertil kan jeg så sige at jeg har netop haft disse smerter i godt og vel 2 år, men kun været sygemeldt i 1 år, kunne sagtens have været sygmeldt før, men trak det ud ville ikke svigte mit arb. men endte så alligevel sidste år i november at melde mig delvis sygmeldt og i februar helt sygmeldt og til sidst at opsige mit job pr. 31. marts

Og startede i jobtræning i juni fordi jeg ikk kunne holde ud at være hjemme og det lader til nu at jeg ikk kan holde til at arbejde 5 timer om dagen pga smerterne og må ofte gå hjem før kl. er nået 12, og det har jeg så fortalt min jobrådgiver, som så har indkaldt til det møde

Så nu er der kun at vente på at komme til mødet, og se hvad de hver i sær mener jeg er egnet til og hva de bliver enig om må tiden jo vise

Knus her fra og tak for jeres svar

Sidst redigeret af Hjerterum; 25-09-2008 kl. 16:48.
Hjerterum er ikke logget ind   Besvar med citat