Se enkelt indlæg
Gammel 24-09-2008, 16:27   #102
Lund
Elsker at være her på K10
 
Lunds avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2008
Indlæg: 63
Styrke: 16
Lund er ny på vejen
Hej!

Jeg har lige set tråden her. Har ikke læst det hele endnu.

Jeg var inde hos hende her i foråret - en helt igennem forfærdelig oplevelse. Da jeg kom ind i lokalet følte jeg hun have besluttet hvad hun ville skrive i konklutionen. Uanset hvad jeg svarede fordrjede hun det, så det passede i hendes kram. Jeg blev vildt frustreret og forsøgte at uddybe mine svar, for at hun kunne forstå hvad jeg mente. Flere gange irettesatte hun mig som et lille barn og spurgte hvorfor jeg var så diskussionslysten. Øh jeg vil nu kalde det forsvar!!

Hvis der er noget jeg kan bidrage med, hjælper jeg gerne - men har først kræfter i løber af weekenden, da jeg er helt i chock over at jeg skal ned til Per Finks afd. på fredag. Læs evt. mere her: http://www.k10.dk/showthread.php?t=6041
---------------------------------------------------------------------------
Til Henri


Oh no - jeg syntes virkelig det er synd for dig du skal ine til hende. Men jeg kan godt forstå lægen har valgt Fru. Black for her er hun sikker på at få medhold i at ME ikke eksisterer. Jeg fik at vide at jeg snildt kunne arbejde fuldtids, hvis bare jeg fandt noget jeg kunne lide (jeg syntes ellers jeg er godt tilfreds med at være pædagog), så skulle jeg tage antidepressiv da det er godt for indbildte smerter og så skulle jeg i gruppe terapi for psykosomaltiske lidelser.

Følg endelig Kurttrolds´s råd om bisidder og optagelse.

Sidst redigeret af Hejdien; 24-09-2008 kl. 16:47. Årsag: to indlæg lagt sammen
Lund er ikke logget ind   Besvar med citat