Se enkelt indlæg
Gammel 17-09-2008, 12:09   #14
Pippi
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 04-08 2008
Lokation: kolding
Indlæg: 34
Styrke: 16
Pippi er ny på vejen
Tusind tak for jeres svar!

Jeg var ved psykiater igår, for at snakke om evt aflastning på psykriatisk afd, da jeg er helt nede i kulkælderen og ikke kan holde ud at være hjemme eller andre steder. Det kunne jeg ikke få lov til, da psyk. afd. jo ikke vare et feriested, men hvis jeg fik det være ( forjeg så jo godt ud sagde hun ) og mine selvmords tanker blev være kunne jeg altid henvende mig på psyk. skadestue. Tag den! tænkte jeg.
Da jeg så nævner for hende at jeg vil søge ftp, var svaret: nå, så skal jeg jo skrive en statusattest, kan du da ikke arbejde? Nej siger jeg, jeg har det mega dårligt og kan intet overskue. Nå, men du ser jo godt ud, så det forstår jeg ikke, men jeg tror ikke du før ftp, for det er svært siger hun.
Hvis jeg ikke havde det dårligt da jeg kommer derop, så har jeg det ihvertfald da jeg jeg er færdig hos hende. Hun ville kun sætte min antidepresive op så jeg nu får 300mg.( plus 300mg antipsykotisk)
Så nu vil jeg skifte psykiater, for jeg stoler ikke mere på hende.

Håber min sagsbehandler er mere venlig.

Jeg har min mor og min kæreste som har støttet mig rigtig meget, men føler de er ved at være trætte af det hele, men det er nok bare mig, jeg tager ihvertfald min mor med på kommunen.
Pippi er ikke logget ind   Besvar med citat