Emner: MR Skanning
Se enkelt indlæg
Gammel 10-09-2008, 14:31   #6
Cat 72
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-04 2008
Alder: 52
Indlæg: 89
Styrke: 17
Cat 72 er ny på vejen
Hej alle. Tak for jeres opbakning. Jeg har fået fleks job pga kroniske smerter i bækken samt at hele højre side er ramt. Sat til 16 timer - har været i arbejdsprøvning i ikke mindre end 10 mdr. Dog i det samme sted, så der har jeg nok været heldig at jeg ikke sku flere steder hen. En sej lang kamp. Jeg har ringet samtlige gange til en patientvejleder som gør hvad hun kan for at omvisitere mig andetsteds end silkeborg ryg afsnit. Dog ka jeg ikke benytte mig af privat hospital som jeg ellers har god adgang til - kender et par sygeplejersker der men hold nu fast. Eftersom at jeg ikke har nogen klar dianose. ALTSÅ UKLAR DIAGNOSE=SÅ VENT DU BARE VIDERE..Øv det kan da bare ikke være rigtigt. På silkeborg sygehus skal jeg først til forundersøgelse medicinsk ryg afd -
videre til ortopækiruisk afd - efter så evt først skanning.. Det magter jeg slet ikke at vente på..
Så hvor pokker kan jeg ringe hen og fortællle dem at nu stopper festen altså..
Min egen læge har lige i samme sekund ringet - jamen er hun pludselig kommet ind i kampen. At da jeg kom akut til læge i mandags at der skulle jeg ha været indlagt så var der måske skred i noget. Så hun vil skrive i min journal at næste gang at hele min ryg og verden igen falder sammen - at så blir jeg indlagt også selvom hvis min læge ikke er at træffe. Dog nævnte hun at man kommer ind og blir visiteres og der så ved indlæggelsen blir taget stilling til hvad man gør.. Og hele ens sygehistorie med ryggen ryger med og hun vil skrive at der gerne skal fortages en skanning. Men at min egen læge dessværre ser en masse ryg patienter med diffuse smerter blir hjemsendt igen efter et par dage med smertestillende. Så jeg jo lige vidt - og må så tage hele ventetiden og alle stop inden skanning.. Venter stadig endeligt svar fra patient vejleder - har fortalt hende hvor dårlig jeg er og der burde tages hånd om det med det samme..
Så jeg kan jo ikke andet end håbe at jeg får en gigantisk tilbagefald med ryggen også afsted - så jeg kan få en evt diagnose..
Cat
Cat 72 er ikke logget ind   Besvar med citat