Se enkelt indlæg
Gammel 30-08-2017, 19:46   #6
vasen
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2014
Indlæg: 1.105
Blog Indlæg: 1
Styrke: 12
vasen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af sortepigen Se meddelelser
Nu er den gal igen, egentlig var denne tråd tiltænkt politikeren på Borgen, men jeg sniger mig alligevel til at inddrage KL i denne tråd, for det ER jo nemt at komme med udtalelser i pressen, denne gang , mod forventning, en udtalelse til borgernes fordel, fra Thomas Kastrup-Larsen som udtaler,,,,,,,,,,,,,,,,

"- Hvis man ensretter og samler tilkendelse af førtidspension i en central styrelse, så frygter vi, at de individuelle hensyn og unikke omstændigheder, som kendetegner den enkelte borgeres sag vil blive mindre vigtige. Det bliver papir i stedet for mennesker, og det er ikke i den retning vi skal, siger Thomas Kastrup-Larsen (A), formand for KL's Arbejdsmarkeds- og Erhvervsudvalg."

HM HM siger jeg bare, det er da nye toner fra KL, den slags er vi ikke vant til, og Ja rigtigt gættet, denne POSITIVE, og BORGERVENLIGE udtalelse, koster ikke en bøjet 5 ører, for en som THomas Kastrup -Larsen, spændende om der skulle følge handling med ordene.

Læs den fulde artikel her, den handler om sagen med den scleroseramte Sannie Nielsen, fra Vordingborg
https://www.tveast.dk/artikel/kl-om-...syn-er-vigtigt
Øh, hvad er det nu for noget. Mener denne Thomas Kastrup- Larsen alvorligt at der i dag bliver taget individuelle hensyn, for så jeg har jeg fået noget galt i halsen.
Manden taler jo i tunger. og er kommunernes mand. Nu er han bange, åh, så bange.
vasen er ikke logget ind   Besvar med citat