Se enkelt indlæg
Gammel 07-08-2017, 08:53   #123
MistyMiss
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-06 2015
Indlæg: 3.195
Styrke: 13
MistyMiss er ved at flytte ind på K10MistyMiss er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af vasen Se meddelelser
Brian Skov Nielsen udtalte om en lign. sag om en ung kvinde der også have en IQ på det man i gamle dage kaldte åndsvag altså under sinkestadiet, efter afslag at de bare kunne søge igen. Altså med nye lægeakter, nye attest 265 og diverse. Det var i landsdækkende TV. Sagen er ikke beskrevet her på k10.

Den omtalte kvinde kunne ikke læse mere end til højst 2 kl. niveau og alle der havde forstand på handicappet beskrev hende som en med ingen udviklingsmuligheder.
Forælldrene måtte følge hende til samtaler på Kommunen, da hun ikke selv kunne finde rundt i trafikken og finde vej.
Hvad der er sket videre ved jeg ikke!

Og desuden tror jeg ikke på, at chefer lige vupti erkender, at de har taget fejl medmindre de får pistolen i tindingen.
Og ej heller på, at en ny SB kan ændre på udfaldet, for vi jo alle hvor lidt magt en SB har. Vedkommende bliver sat på plads af de høje chefer og hvis vedkommende går imod strømmen risikerer de at miste jobbet.

Så jeg er stadig ikke overbevist. Men man kan jo aldrig sige aldrig og heller aldrig altid.

Jeg synes den her sag minder mig om at træde vande, og jeg har stadig ikke forstået hvorfor det er mere traumatiserende at komme i medierne end at gå til møder på kommunen. Det svarer du ikke på?

Iøvrigt er det jo ikke et krav fra medier, at man skal møde op, som det er i jobcentret. En ordentlig avis vil kunne forstå det!
Vedr. adokat er det også svært at forstå. Hvis det handler om økonomi, så skriv det!!

Ord uden handlinger er værdiløse! Håbet er lysegrønt!
Som jeg forstår hvorfor Brian ikke kan sørge for en ftp her, er fordi sagen er havnet i beskæftigelsesforvaltningen ved en fejl. At sagen ved en fejl havnede der, indrømmede en af cheferne ved mødet faktisk også.
Dvs sagen ligger ikke i Brians forvaltning.

I denne sag er mor og moster med til møderne. Han burde faktisk slet ikke selv deltage i møderne, da det bare stresser ham.

Ny sagsbehandler, der er tanken at bede om en specifik, som jeg er overbevist om, ville behandle ham langt bedre. Så behandles han i det mindste ordentligt, imens der kommer styr på sagen. Hvis sagen så går i stå der: medier.
Hvis kommunen nægter sagsbehandlerskifte: medier.

Det der stressede sidst ved medierne, var at han kunne risikere at blive genkendt. Det var det han havde det virkelig svært med. Det lyder selvfølgelig ikke så slemt, men det er slemt nok til at mor og moster ikke kontakter medierne med det samme. Og det respekterer jeg, da det jo er dem der kender ham, og derfor kan vurdere barnets tarv, som det jo mere eller mindre er her.
Tanken er at hvis det skal i medierne igen, så bliver det uden ham. Så han ikke skal stresses med det.

Medierne bliver ikke efter mødet på fredag, fordi vi vil se om mødet med cheferne, har ændret på noget som helst.
Der kom nemlig nogen oplysninger til mødet, som cheferne ikke kendte til. Og de har efterfølgende udtalt: "så er sagen jo anderledes".
Så hvem ved, måske kan der endelig være hul igennem.

Jeg tror også at det bestemt er i overvejelserne, at sagen skal i medierne uanset hvad. Men det er selvfølgelig ikke op til mig at bestemme.
MistyMiss er ikke logget ind   Besvar med citat