Se enkelt indlæg
Gammel 20-08-2008, 23:25   #259
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
Når mit køleskab er tomt "går jeg på skrump", da jeg ikke længere har penge til føde, så må jeg se om der er energi nok i vand?

Søborg d. 20.08.2008

Velfærdsminister
Karen Jespersen
Holmens Kanal 22
1060 København K.

Kære Minister

Ministeren har endnu engang som skrevet i ministeriets brev af 10.01.2008, overholdt beslutningen om ikke, at ville besvare breve fra mig der vedrører lægekonsulenter. Ministeren har dermed heller ikke bekræftet modtagelse af brev af 27.07.2008.

Jeg afventer en afgørelse fra Menneskerettighedsdomstolen i Strasbourg vedrørende ”ansvarsfrie” lægekonsulenter, og som jeg har bekendtgjort ministeren med.

Gladsaxe Kommune har tidligere truet med, at sende gæld på 46.400 kr. som følge af de tabte retssager mod kommune og lægekonsulent, til inkasso. Nu har kommunen besluttet i brev af 14. august 2008 ikke at inddrive gælden mod mig – på grund af min økonomi, men at fastholde kravet imod mig – resten af livet?

Min gæld på 431.000 kr. hvoraf de 400.000 kr. er bankens pant i mit hus, er sendt til inkasso.

Banken har i dag i mail af 20. august 2008 meddelt mig, at min konto er blevet spærret.

PS: Jeg kan godt sulte de sidste par måneder som meddelt ministeren i brev af 27.07.2007 men jeg kræver, at ministeren giver mig accept på, at sådan er betingelserne i sager hvor kommuner og lægekonsulenter har den totale bestemmelsesret, der tilsidesætter lægeerklæringer og domstolene i et retssamfund.

PS: Jeg har brug for denne accept fra ministeren til, at undskylde min bortgang overfor min familie.


Vedhæftet: Brev af 8. august og mail af 20. august 2008 fra Danske Bank.
” Brev af 20.08.2008 til Gladsaxe Kommune.

Mail til alle der kunne have interesse.

Hjemmeside: www.Benny-G.dk og Debat www.K10.dk

Venlig hilsen


Benny Gerhard
__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)

Sidst redigeret af Benny Gerhard; 20-08-2008 kl. 23:34.
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat