Se enkelt indlæg
Gammel 14-12-2016, 14:13   #145
vasen
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2014
Indlæg: 1.105
Blog Indlæg: 1
Styrke: 12
vasen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Strandpigen Se meddelelser
Det gør mig ondt at høre - ja det er indimellem et forfærdeligt system.

De må jo ikke træffe beslutning fuldstændig ud i det blå. Hvilken dokumentation henviser de til? Og hvor længe skal du arbejdsprøves?
Ak, ja sygdom er udryddet ved skrivebordet. Godt du ikke er alene.

Nu kan rehabiliterings teamet jo ikke endeligt afgøre.
Din sag skal for i pensions teamet, og her har du mulighed for at møde op.
Tag en diktafon med. Det gjorde jeg, men ikke til R. teamet, desværre. At det så intet ændrede behøver jo ikke at gælde i din sag.

Jeg fik oplevelsen af, at hele var afgjort på forhånd i R. teamet og, at teamet kun havde skimmet min sag.

Lægen der var til stede påstod, at der i LÆ 265 var skrevet, at jeg havde nedsat arbejdsevne, men nej han havde skrevet, ingen arbejdsevne.
Da jeg ikke havde attesten med kunne jeg ikke imødegå hans usandfærdige påstand.
Ingen, ingen havde bare et lille stykke papir med, og det havde jeg desværre heller ikke.
Så min opfordring til dig er, at tage alt med der underbygger din tilstand, så når de siger, bla,bla,bla så har du dokumenterne foran dig så du kan imødegå dem.

De manipulerer og finder håret i suppen.

De brugte som eneste argument, at jeg 2 år forinden havde gennemført en arbejdsprøvning( som var fuld af feljl) Alt der der efterfølg. var af dokumentation interesserede dem ikke.

Hvornår i hhh får de autorisation, og hvorfor går socialrådgivernes forening imod!?
De ansatte i kommunerne bruger argumentet, at de jo bare gør som de får besked på. Det er krysteragtigt.

Sidst redigeret af vasen; 14-12-2016 kl. 14:26.
vasen er ikke logget ind   Besvar med citat