Emner: E-cigaretter
Se enkelt indlæg
Gammel 18-11-2016, 01:02   #6
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
He he @AAA...så er man næsten for vant til at have den i hånden...

Jeg damper skam også stadig...for 14 dage siden rundede jeg mine 3 år siden jeg sidst har røget en cigaret...fatter næsten ikke selv at der er gået så lang tid...det er virkelig gået hurtigt...

For ca 1 år siden stoppede jeg med af købe nye ting...dampede, tanke osv...da jeg har fundet det perfekte udstyr til mig....så det er virkelig blevet billigt at dampe....det kan man virkelig mærke i sit budget...

Jeg køber væske i store mængder...så det meste af tiden ja der bruger jeg ikke en krone på min damp...det er over et år siden jeg sidst købte væske og har stadig rigelige mængder i fryseren og køleskabet.

Jeg har endda overvejet om jeg helt skulle stoppe med at dampe...men ved ikke rigtigt om jeg gør det endnu...

Tror sagtens jeg kan stoppe...jeg er nemlig ikke særligt afhængig af det set i forhold til hvad jeg var af cigaretter...tror mest det er vanen med at skulle tage damperen og suge i den som er problemet..

Men det er jo hyggeligt nok at dampe...og det skader ikke særligt meget i forhold til cigaretter...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat