Se enkelt indlæg
Gammel 19-10-2016, 12:42   #5
MistyMiss
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-06 2015
Indlæg: 3.195
Styrke: 13
MistyMiss er ved at flytte ind på K10MistyMiss er ved at flytte ind på K10
Det der står i lov om aktiv beskæftigelsesindsats:
"§ 68 c. Kommunen skal udpege en gennemgående og koordinerende sagsbehandler til personer, der deltager i et ressourceforløb efter § 68 a eller § 68 b. Sagsbehandleren skal udarbejde rehabiliteringsplanens indsatsdel sammen med personen, jf. § 30 a, varetage den løbende opfølgning og koordinering i samarbejde med personen, sørge for, at indsatsdelen justeres efter personens aktuelle situation og behov, og bistå personen med at gennemføre rehabiliteringsplanen, herunder realisere uddannelses- og beskæftigelsesmål. "

Der står ikke at det er hver 2. måned.

Er dog selv i ressourceforløb, og i min kommune har de bestemt, at min sagsbehandler skal holde møde med mig hver 2. måned.
Så tror det er lidt op til den enkelte kommune, at fastsætte regler på området.

Nu er jeg heldig at have en sød sagsbehandler, så jeg har det fint med møde hver 2. måned. Det giver mig en følelse af, at min sagsbehandler sørger for, at forløbet går som det skal

Du har ikke din mentor med til møderne? Og i så fald, hjælper det så ikke lidt på det?
Måske i kan aftale med sagsbehandler, at du inden mødet, får en liste over, hvad i skal snakke om til mødet, så du kan forberede dig, og derved måske bruge mindre energi på at bekymre dig og spekulere?

Alternativt kan du bede din kommune fortælle dig, hvor det helt præcist står i loven

Link til Lov om aktiv beskæftigelsesindsats: http://www.socialjura.dk/content-sto...atslov/#c85343

EDIT: Kan se at webmaster fandt noget jeg ikke havde set
Men lader mit svar stå, da noget af mit svar måske kan være relevant alligevel
MistyMiss er ikke logget ind   Besvar med citat