Se enkelt indlæg
Gammel 13-08-2008, 23:56   #18
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Tror du har ret Kjersti!

Det eneste formål en arbejdsprøvning har i mit tilfælde, er at få mig HELT ned med nakken! At få mig kørt helt ud på sidesporet, bare for at se hvad der så sker. Kommunen har den sære tankegang, at hvad man ikke dør af, bliver man stærkere af. Det gælder så bare ikke lige for psykisk syge, som kan risikere at dø undervejs i processen, eller som risikere at blive endnu mere syge.
Jeg VED 110% at jeg får mine psykotiske symptomer tilbage, og det gør mig i den grad panikslagende, for jeg aner ikke hvad jeg laver når jeg får det. Jeg har før været ved at blive kørt ned, fordi jeg er så langt væk at jeg ikke ved om jeg er på fortovet eller i kantstenen eller midt på kørebanen, om jeg kan bunde til knæene eller står i vand til halsen. Faktisk aner jeg ikke om jeg lever eller drømmer, eller om stemmerne inde i hoved er virkelige eller fri fantasi.
Og andre gange har jeg ligget/siddet et eller andet sted på jorden med jakken oppe om ørerne i mørke for at få ro i mit hovede, til stor opstandelse for andre mennesker der enten tror jeg er fuld, har epilepsi, sukkersyge chok eller noget i den stil.....heldigvis kan jeg så ikke rigistrere om det er pinligt eller ej.

Så hele tanken om, at jeg skal have det sådan igen, gør mig SÅ ulykkelig. Og tanker som, hvad så med børnene, ridder mig som en marre. Det er jo bare så ærgeligt når det kan undgåes....suuk.

fra en åndsfælle
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat