Se enkelt indlæg
Gammel 23-09-2016, 08:55   #82
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af vasen Se meddelelser
Ja, vovse vi er enige, men nu så jeg i aften detektor vedr. Den enlige mor med 4 børn fra debatten i sidste uge. Udfra debatten, hvor JBO sagde at hun havde udbetalt ca. 23.000 kr ja, der fik han ret.
Men som jeg har svaret på facebook( bryder mig ellers ikke om F.b,) så var emnet kontanthjælpsloft og ikke børnetilskud og børnebidrag.
Detektor tog samtlige ydelser med også børnebidrag fra faderen. Det er ihvertfald ikke en off. overførsel, men i det hele taget er det en fordrejet måde at debatere på.
Hvis nu emnet havde været lønninger ville man vel ikke lige medregne skattefradrag på ejerbolig, beskæftigelsesfradag og evt. boligydelse, børnetilskud og børnepenge.
Jeg har aldrig hørt at man til en lønforhandling medregner diverse ydelser.
Hvis de havde fremstillet det sagligt, så havde de jo ikke fået det ud af udsendelsen som de ønsker.

Citat:
Oprindeligt indsendt af stribe Se meddelelser
Vi er ik fattige når vi kigger på Afrika. Tror jeg alle er enige om .
Nææ, men vi kan heller ikke "bare lige" lave en lerhytte at bo i, og tage en klud om bagdelen.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat