Se enkelt indlæg
Gammel 29-01-2016, 14:42   #6
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Pip Se meddelelser
Tjek om han har en forsikring for kritisk sygdom, der er blodpropper med.

Men ellers er der nok ikke nogen lette veje mere..
Den har jeg haft i tankerne.
Er sådan en en del af en pensionsordning eller er det en forsikring man selv har tegnet?

Citat:
Oprindeligt indsendt af mand Se meddelelser
Kontakt fagforening hvis han er medlem af sådan en, de hjælper gerne med mange ting.
Selvfølgelig, hvorfor havde jeg dog ikke tænkt på det.

Citat:
Oprindeligt indsendt af stampe Se meddelelser
Håber han kommer helt på fode igen. Held og lykke.
Mange tak.

Citat:
Oprindeligt indsendt af jjsonn Se meddelelser
først og fremmest skal han jo igennem alle former for genoptræning.
Det er jeg klar over, og det er han igang med.

Citat:
Oprindeligt indsendt af jjsonn Se meddelelser
personligt syntes jeg han burde have fået pension, da 2 timers arbejde betyder,at han sover resten af dagen, men de kloge siger,at der går 3 år inden hans træthed forsvinder.
Jeg kan bare slet ikke forestille mig hvilket fleksjob min bror vil kunne klare, medmindre selvfølgelig, at han bliver bedre.

Han er uddannet indenfor jern og metal, og har altid arbejdet med tunge ting, arbejdede f.eks. i en længere årrække på et grønlandsk skibsværft.

En mand, som altid har haft hårdt fysisk arbejde, og som nu ikke kan bruge højre hånd, kan ikke formulere sig, kan forstå korte klare beskeder og svarer som vinden blæser.

Citat:
Oprindeligt indsendt af jjsonn Se meddelelser
Han fik sygepenge i hele forløbet, fra han blev syg gik der 1½ år til fleks og fik en yderst pæn behandling
Det lyder helt fint, spørgsmålet er jo så, om sdp-reglerne er ændret siden?
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat