Se enkelt indlæg
Gammel 06-01-2016, 07:39   #6
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
må nok sige det er dig der er galt på den, som skilsmisse bare kan hun ikke have et job i weeenden, hvornår skal hun så se hendes far.

det burde du som den voksen have set inden hun fik det job og hvis hun/i kommer til statsamt vil du også få det af vide, nu haar du dummet dig og må finde en løsning på det

tænker du kan finde en til at tage hendes rute ,når hun besøger far.

i min datters klasse er der en pige i samme problem, hun deler ruten med en klassekammerat, så de deler de penge der kommer ind og deler arbejdet.
det kunne måske være en løsning.


ellers må du få sagt den rute op, og fortælle din datter, at du have glemt at tænke sig om, det er ikke faderen der har dummet sig her, det er dig.

Tror du skal kikke dig selv dybt ind i hjertet og se om du ikke ubevist prøver at sætte din pige op mod sin far.

Han har svigtet, helt sikkert, men det er jeres kamp, ikke hendes.

Har selv stået på modsatte side og da min mands børn blev 16, var de så bitter på deres mor,at de flyttede hjem til deres far og ikke ville kontakte deres mor i mange år, selv om vi prøvet af alle vores kræfter, at få dem til se det fra hendes siden.

De har nu kontakt med deres mor men deres bitterhed for den tid hvor hun brugte dem mod deres far, forsvinder aldrig.

så for din og din datters skyld, find en løsning, så din datter for letter ved at se sin far
jjsonn er ikke logget ind