Se enkelt indlæg
Gammel 29-07-2008, 11:16   #227
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Benny forstår godt din frustration og din bitterhed , hvem ville ikke have den efter alt det du har været ude for...

Det er et godt og velformuleret brev og du kan jo nok godt gætte at jeg ikke kan lide den her sætning

Citat:
DEN 1. NOV. 2008, KAN DU SMYKKE DIG MED TITLEN ”MINISTER FOR SELVMORD”.
Hvis du skulle ty til noget så desperat så tænk på at du jo aldrig så kommer til at opleve din sag gå igennem Menneskerettighedsdomstolen i Strasbourg

samt at det vil være en nem måde for både kommune og stat at komme ud over din sag på , hvem skal de så stå til regnskab overfor , så drop den tanke benny...

Jeg ved godt at udsigt til at miste hjem må være noget af det værste, men lad dem ikke få dig helt ned med nakke, men tro på at der er lys for enden af tunnelen på den ene eller den anden måde...

Også for dig, jeg håber at du høre fra den madamme meget snart , og jeg syntes at det er foragteligt med den måde de behandler dig på ,,

Men du skal vide at du har 110 % opbakning herinde fra i hele din sag og hvis der er noget jeg kan gøre for dig så skal du ikke holde dig tilbage for at bede om hjælp ...

Pas på dig selv og lad ikke en gammel grå dame være den der giver dig det sidst slag, slå igen...

KH

Hejdien
  Besvar med citat