Se enkelt indlæg
Gammel 30-11-2015, 00:56   #24
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.812
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Du har min respekt kære Simson.....

... for din stædighed.

Jeg har ikke sat mig 100% ind i denne problemstilling, men respektere dig for at du bliver ved... og ved .... og ved med at stille spørgsmål til en sag, hvor du mener at noget er galt og ulovligt.

Om du får ret kan jeg ikke bedømme, men det vil ikke undre mig.

Fordi, hele det sociale system er syret af fejl og ulovligheder og hvor der absolut ikke findes en konsekvens for offentlige ansatte, når de laver fejl eller ulovligheder.

Politikerne?.............. de er simpelthen ikke dygtige nok til at styre embedsmænd.

Bliv ved med at stille spørgsmål og kræv svar.

Om du i sidste ende vil få noget ud af det er tvivlsomt, da systemet er befæstet med så mange systemfejl hele vejen op til både Ankestyrelsen, Statsforvaltningens Tilsyn og Ombudsmanden.

Desværre. Læs hele k10 igennem så finder vi dokumentationen.

Mit eget lille spørgsmål til dette forbandede system: Hvordan kan en Ankestyrelse have en "Gældende" Principafgørelse ude i offentligheden om, at tvang i behandlingen er lovlig samtidig med at ministeren for området har stoppet al tvang i behandlingen?

En Principafgørelse hvor Ankestyrelsen har fundet et par uduelige læger og gamle undersøgelser fra 1996 som påstår at lumbale operationer er risikofrie og derved kan en kommunal Goggelette ( sagsbehandler) direkte kræve at borgeren skal lade sig opererer i ryggen, ellers stoppes ens forsørgelsesgrundlag.

https://www.retsinformation.dk/Forms...aspx?id=160588

Således er vores sociale system blevet.

God arbejdslyst, jeg nyder din stædighed og mange spørgsmål.

Hilsen Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat