Se enkelt indlæg
Gammel 28-11-2015, 23:46   #15
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af MistyMiss Se meddelelser
God nyhed: hvis min mor kan få fri fra arbejde, vil hun gerne tage med mig (selvom hun vidst er mindst lige så "sart" som jeg er :P )
Så jeg håber virkelig at hendes leder giver grønt lys for at hun kan afspadsere nogen timer den dag, for det vil nok hjælpe meget på min nervøsitet!
I 2010 blev jeg opereret for karpaltunnelsyndrom i højre hånd, ved forundersøgelsen fik jeg at vide, at jeg ikke måtte tage alene hjem, jeg skulle ledsages af en anden voksen og der skulle være en anden voksen hos mig hele det første døgn.
Jeg forsøgte at argumentere mig ud af det, noget med, at jeg ikke lige vidste hvem det dog skulle være, og om ikke det var nok, at jeg tog en taxa hjem og, at mine børn (dengang 10 og 14 år) var hos mig.
Men der var ingen pardon, kirurgen så meget seriøs ud da han sagde, at det var vigtigt.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat