Emner: ondt i ryg
Se enkelt indlæg
Gammel 20-11-2015, 10:18   #6
gassen
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2013
Indlæg: 7
Styrke: 0
gassen er ny på vejen
det var et langt svar :)

Jeg skal gøre mit bedste i forhold til at svare på alt.

Jeg har søgt agtindsigt, jeg har ikke modtaget endnu men snart.

Jeg har haft god kontakt til fagforening tidligere i min 1. sygdomsperiode, men syntes ikke rigtig de kom på banen så trak mig lidt jeg prøver igen...

Jeg har ikke anmeldt nogen arbejdsskade har tænkt meget over det og er blevet spurgt tidligere. Der er ikke nogen enkeltstående situation der er skyld eller udløsende i mine smerter men måske slid over flere år.

Jeg har et meget godt samarbejde til min læge som gerne vil hjælpe, og rent faktisk har været med på jobformidlingen som bisidder efter at jeg overhovedet ikke følte mig hørt de 2 første gange.
jeg prøver at bringe det på bane igen i forhold til arbejdsskade.

Det med Mr-scanner vertikalt gir rigtig god mening, så det vil jeg også undersøge muligheden for, det er min største frustration lige nu at jeg har sååå ondt men på papiret er der ikke noget galt.

Jeg har udfordringer med økonomi og har fundet ud af at jeg selv skal betale hvilket jeg lige nu gør til psykologen. Jeg har ikke råd til at betale for flere behandlingsformer på samme tid så må prioritere lidt og jobcenteret er "bekymret" da jeg ikke er i behandling, derfor psykologen lige nu..

Jeg er klar over problematikken i forhold til antidepressiv og tvang. Jeg har fået det ordineret og hentet det på apoteket.....resten er mit valg...
Der er flere ting jeg kan undersøge og vil gå i gang med det samme men det går ikke altid så hurtigt som ønsket, men jeg skal nok skrive mere .

Hov 1 svar mere. Min mand fik tilkendt førtidspension i 2008 kender lidt til "systemet" men har svært ved at huske alt det de siger, derfor beder jeg ex. om at blive kontaktet på skrift, det blev ikke positivt modtaget og er stadig svært, er lige blevet ringet op af visitationen som kommer på besøg på mandag og jeg har glemt hvilken tid...

Sidst redigeret af gassen; 20-11-2015 kl. 10:22.
gassen er ikke logget ind   Besvar med citat