Se enkelt indlæg
Gammel 18-11-2015, 16:06   #32
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.746
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
MENTOR. Hvis du har dårlig ånde eller ikke har sociale færdigheder....

.... og skal bevilges en Mentor og kemien ikke passer sammen.

Det sker jo ind imellem, at 2 mennesker ikke kan sammen og kemien simpelthen ikke passer sammen etc.

Jeg har tidligere skrevet følgende:

Hvorfor ikke bare slå kommunen, Rehabiliteringsteam, Pensionsteam og kommunens sagsbehandler og kommunens administrative lægekonsulent sammen til en gruppe, uden ankemulighed og derved rette op på kommunernes dårlige økonomi, således at vi kan få nogle skattelettelser til de rige?

Denne tråd handler om at indsamle viden om de embedsmænd der sidder i kommunernes Pensionsnævn, der træffer den endegyldige afgørelse om dit fremtidige sociale og økonomiske liv, år frem i tiden.

Vi ved, at lederen af et Pensionsnævnet har mulighed for alene at træffe en afgørelse.

Vi ved at medlemmer af Rehabiliteringsteamt også kan sidde i det kommunale Pensionsnævn.

Nu kan vi konstaterer, at lederen af kommunens Pensionsnævn også kan være en borgers Mentor.

http://www.avisen.dk/dorthe-undrer-s...or_349268.aspx

Det spørgsmål stiller Dorthe Frimann fra Fredericia, efter kommunen tildelte hende chefen for pensionsteamet som mentor.

- Jeg føler, at det strider mod min retssikkerhed. Hvis jeg på et tidspunkt skal søge om førtidspension eller fleksjob, vil det være hende, som sidder ved bordenen og bestemmer, siger Dorthe Frimann.


Ingen kan påstå at tiderne er kedelige i disse tider.

Hilsen Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat