Se enkelt indlæg
Gammel 23-07-2008, 22:47   #20
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Exclamation Borrelia bliver til somatisering - henvist til psykiater

Prøv at læse en journal om, hvordan man med borrelia kan ende med en diagnose på græspollenallergi og somatisering.

http://www.helbredt.dk/pdf/Indlaegge...2007.06.08.pdf

Læs også andet på siden.

Citat:
Altså kan man godt tillade sig at sige at jeg stod med det ene ben i graven helt bogstaveligt.

Alligevel på trods af dette, var der ikke en eneste læge på Sjælland der ville hjælpe mig med at blive ordentlig udredt og dernæst medicinsk behandlet, i stedet blev min tilstand slået hen med "forklaringen" på at det måtte være et resultat af psykisk sygdom og ren indbildning. Dette tidspunkt markerede mit absolutte lavpunkt, i arbejdet med at blive taget seriøst fra dansk side. Jeg vidste ikke dengang at sundhedssystemet næsten uanset hvor syg man er, ikke kan lide at få at vide hvordan den rette sammenhæng er i forhold til en sygdomstilstand - særligt når samme system fra begyndelsen har vurderet forkert, og derfor er fremkommet med en katastrofal fejldiagnose - så hellere fortætte som "Kejserens nye klæder" for ikke at tabe ansigt så ekspertkappen blev tilsvinet med virkelighedens reelle gru.
www.helbredt.dk

Næ, han er såmænd bare "offer" for TERM.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield

Sidst redigeret af zuza; 23-07-2008 kl. 22:55.
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat