Se enkelt indlæg
Gammel 25-09-2015, 06:37   #11
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
vi har så septik tank der SKAL tømmes 2 gange årligt , det bliver man ikke spurgt om -. det bestemmer kommunen og mener det koster 6500-7000 kr år her .

Vi bor på landet og der er der nok mange der har den løsning .

Så¨er der renovation . Tror jeg ikke jeg så før , her er der 2 skralde spande , Alm og så genbrugs . Dåser avis pap mv. Uanset om vi bruger dem ´begge skal de betales .
Men som jeg skrev ville vi aldrig bytte
nu kan jeg høre det er på Sjælland i kigger . Herude har vi boliger til salg fra 3-400.000 og op til flere millioner . Alt efter hvad man ønsker

Du kan også tjekke om der har været noget ¨på grundet mht forurening .
Husk min mening altid at have en advokat med uanset om i køber eller lejer med forkøbsret .- Så i ikke renoverer en masse og pludselig kan i ikke købe det .

Men det er spændende ig er ikke ude på at afskrække . Det er billigt at låne lige nu , men desværre suger ejendomskatter ey kæmpe beløb år og det er bare s¨ådan og må stige hvis jeg husker ret hvert år den i kommunen . De er delt op stat og kommune . Hver kommune har deres pris .

ja og husk tilstands rapport . Mener eks ikke det er fast herude hvor vi bor nedlagt gård .- Men det må man kunne betale sig fra , syns det er rigtig vigtigt . Så der ikke er kæmpe skader man som person ikke lige opdager .-

gisne kom med et kanon råd mht undersøge ved teknisk forvalt´ning om ´der er planer de næste år for området

stribe ftp
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat