Se enkelt indlæg
Gammel 19-07-2008, 17:51   #3
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
hej plys og velkommen til også fra mig.

Kan fuldt og helt tilslutte mig zuza´s udtalelser: respekten for det enkelte menneske er så helt og bestemt grundlæggende - basta.

Det er muligt at ens krop har diverse skavanker men hovedet fejler nødvendigvis ikke noget

Det kan vel egentlig siges ganske enkelt: prøv at sætte dig selv i vedkommendes sted
Hvordan ville du gerne selv behandles?
Medmenneskelighed og høflighed m.m. koster ingenting.

Det værste jeg véd er at blive talt ned til som om man var et barn der ikke kan finde ud af sit liv.
Ofte er det jo mennesker som har været mange år på arbejdsmarkedet og bestemt har lært at stå tidligt op og smøre deres madpakke selv
Du kan måske forstå på mig at det er ofte hvad vi har været udsat for og når man så forsøger at sige fra kan man risikere at få stemplet på sig at: man har et problem med autoriteter - hmm

Rent fysisk -hvis det er det du spørger til- så spørg vedkommende. Bemærk at jeg siger vedkommende og IKKE klienten!
Formoder at langt de fleste som er ansat på Reva eller lign har en eller anden form for uddannelse indenfor sundhedsområdet og som sådan er bekendt med langt de fleste diagnoser m.m. og hvad disse kan indebære?

Det blev en længere smørre men håber der er noget af det du kan bruge

Jeg ynder at sige: hvad du giver ud får du også igen
buster er ikke logget ind   Besvar med citat