Se enkelt indlæg
Gammel 18-07-2008, 10:39   #212
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
Så sker det uundgåelige...

Min bank har den 16. juli meddelt mig, at jeg senest den 26. juli 2008 skal erlægge 431.553,41 kroner som er det beløb jeg har måtte acceptere som pant i mit hus. Efter den 27. juli bliver gælden sendt til INKASSO.

Grunden er som de fleste på K10 er bekendt med, at jeg i en årrække selv har betalt for hjælp, p.g.a. Gladsaxe Kommunes misbrug af "ansvarsfri" lægekonsulent.

Nu skal jeg...

1. Sende kopi sf bankens meddelelse, til min ankesag af afslag på ansøgning om GÆLDSSANERING til Østre Landsret.

2. Rykke Gladsaxe Kommune for at få iværksat kommunens trussel om, at sende min gæld på afregning af sagsomkostninger i de tabte retssager ved domstolene, til INKASSO ved Told og Skat.

Så er jeg i gang med, at skrive så ansvarsbelastende brev som muligt til "Den Gamle Grå Dame" (Karen Jespersen), og som vil blive sendt uhæmmet rundt til politikere og medier i det land, hvor hun er til fare for borgernes sociale sikkerhed.


www.Benny-G.dk HANDICAPPET AF "SYSTEMET"
__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat