Se enkelt indlæg
Gammel 29-06-2015, 23:06   #13
sommersen
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 21-07 2014
Indlæg: 174
Styrke: 10
sommersen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Timeagain Se meddelelser
Jeg er virkelig uden ord igen som jeg har været mange gange, med de udmeldinger Blå Blok er kommet med!

Men det er direkte at pisse folk i ansigtet og spytte på dem der ikke kan arbejde, det som Lars Løkke gør her!

At gøre manden fra DA til Beskæftigelses Minister. Ham der er kommet med de vildeste psykopatiske udmeldinger om, at de offentlige overførelser skal skæres så meget ned, at folk slet ikke kan klare sig selv mere økonomisk. Fordi de ikke kan arbejde pga. sygdom,sociale problemer med mere.

Hvor er det dog usmageligt og forfærdeligt, hvad skal man dog gøre ved det, man er magtesløs.



Godt at du gjorde noget!

Jeg skrev selv til TV2 da de angav forkerte ydelser igen! Men hørte intet fra dem.
Tak har skrevet til mange medier både med forkerte meldinger om ydelser,politikkere i både rød og blå for at få en debat om syge menesker og hvordan de skal behandles, mantraet om det skal betale sig at arbejde,jammen så stram så man ikke kan takke nej til arbejde under ordnede forhold og løn og (tror dog ikke selv på man bare kan takke nej men sådan lyder det jo i medierne)-hvis der er noget tilbage at stramme......men lad være at sætte ydelserne ned
Betinna Post skrev noget rigtigt i sin klumme social politikken bliver næsten ikke nævt, det er straf ,lavere ydelser osv

Sidst redigeret af sommersen; 29-06-2015 kl. 23:11.
sommersen er ikke logget ind   Besvar med citat