Se enkelt indlæg
Gammel 27-05-2015, 18:22   #10
Timeagain
Slette Bruger
 
Tilmeldingsdato: 17-03 2015
Indlæg: 47
Styrke: 10
Timeagain er ny på vejen
Ja så er der valg, håber virkelig på at det er rød blok der bliver siddende på regeringsmagten!

En ting kan man være sikker på er, at hvis Venstre og blå blå blok får magten, så vil der blive kraftigt forringet vilkår for mennesker der har mistet deres arbejde pga sygdom og ikke kan klare sig selv.
Det vil bliver hårdere økonomisk, fordi at man er afhængig af offentlige ydelser og den blå blok vil nedskære i disse ydelser, bare vent og se!

Så jeg håber virkelig ikke at blå blok kommer i regering.

Hvis jeg ikke havde det som jeg har, så ville jeg dele flyers ud og hjælpe rød blok med at genvinde regeringsmagten på den ene eller anden måde!

Nu er jeg heller ikke helt enig i rød bloks politik, førtidspensions,dagpenge reformen osv.
Jeg ville have stemt på Socialdemokratiet men stemmer nu på Enhedslisten, fordi de går i hvert fald ikke ind for at syge mennesker skal straffes økonomisk fordi at de er blevet syge.

Jeg er f.eks på kontanthjælp for 9år i træk. Kan det virkelig passe at man bliver holdt på sådan en lav ydelse der kraftigt forringer ens livskvalitet pga at man intet økonomisk overskud har overhovedet, det bliver man ikke mere rask af tværtimod.


Men en ting er sikker hvis Blå blok får magten, så bliver vilkårene for syge og arbejdsløse mennesker kraftigt reduceret!

Sidst redigeret af Timeagain; 27-05-2015 kl. 18:26.
Timeagain er ikke logget ind   Besvar med citat