Se enkelt indlæg
Gammel 03-03-2015, 15:55   #93
Brikke
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-02 2011
Indlæg: 60
Styrke: 14
Brikke er ny på vejen
Lidt nyt fra mig..

Jeg har fået ressourceforløbsydelse fra den 1. december 2014.

Det forholder sig desværre sådan, at jeg har været syg lige siden og stadig er syg.
Derfor kan ressourceforløbet end ikke sættes sammen, da jeg ikke er i stand til at møde på kommunen.
Det er sådan set i orden med sagsbehandleren, at jeg bliver observeret via e-mail korrespondance og telefonsamtaler. Hun ved godt, at jeg ikke er rask og hun afventer flere undersøgelser, jeg skal til, før hun beder om en udtalelse fra min læge.

Jeg har det svært med at være tildelt et ressourceforløb, som jeg ikke har ressourcer til at få sat igang. Det er åbenbart sådan, at man godt kan nøjes med at observere en borger og efter noget tid, kan man tage sagen op i rehabiliteringsteamet, hvis det ikke har været muligt at komme igang med et egenligt forløb.

Ressourceforløbet er sat til 2 år, men det kan sagtens forlænges til 5 år, ved jeg, dog skal det give mening, hvis det skal forlænges.
I et ressourceforløb er det meningen at udvikle min erhvervsevne, men det ser ikke ud til at være muligt.

De sidste 4 måneder har jeg haft konstant feber og infektioner, som har fået mig indlagt af flere omgange.

(Jeg har en immundefekt, CVID, og har for nyligt fået konstateret hjerterytmeforstyrrelser og skal til en masse undersøgelser derfor).

Kh Louise
Brikke er ikke logget ind   Besvar med citat