Se enkelt indlæg
Gammel 26-02-2015, 23:53   #3
nensypigen
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 28-03 2010
Lokation: *******
Alder: 39
Indlæg: 684
Styrke: 15
nensypigen er ny på vejen
Hej Helene

tak for svar.

Ja er super svært hvad jeg skal stille op med mig selv da man jo hele tiden læser om at det er farligt at forsøge noget som helst.

Jeg tog et enkeltfag i spansk for et år siden... var super akavet fordi de andre deltagere generelt er 18 år, så følte mig meget alene der også. De fleste er åbenbart i den alder på hf enkeltfag.

når jeg læser om frivilligt arbejde er det enten i en butik med ældre damer, eller noget hvor man skal vejlede nogle unge fx i en tlf. og det er bare ikke lige mig.

men et eller andet skal der ske for bliver mere og mere ensom og ulykkelig... og føler mig dømt til evig forbandelse fra "de normale" især mænd i min situation. føler mig udstødt.. samtidig har jeg jo en nedsat arb. evne så er begrænset hvad jeg kan klare tænker måske op til 8 timer ugentligt maks.

igen er det svært for folk at forholde sig til jeg er på pension fordi jeg ser "normal" ud, tør simpelthen ikke møde folk fordi jeg er bange for det der "hvad laver du" spørgsmål.Tør ikke sige sandheden fordi jeg er sikker på at så skræmmer jeg folk væk men tør heller ikke lyve..
nensypigen er ikke logget ind   Besvar med citat