Se enkelt indlæg
Gammel 01-07-2008, 18:32   #3
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
nææh, det er åbentbart ikke normalt at man husker at skrive dato

Jo, der var trods alt en underskrift og jeg fløj jo selvfølgelig til telefonen.
Der var telefonsvarer på OG der kunne IKKE indtales besked!

Nå, gode dyr var rådne og jeg ringede til et akutnr på kommunen.
Der var selvfølgelig ingen som vidste noget om noget som helst men endelig efter 4 omstillinger var der dog en ansvarsfuld person som ville forsøge at finde ud af hvad det hele handlede om - TAK!

Der gik en halv time og vedkommende som havde underskrevet brevet ringede retur.

Hun beklagede at hun havde GLEMT at skrive dato og at det først var næste onsdag - godt så!

Kunne hun så oplyse mig om at dette brev var sendt til min mands partsrepræsentant -advokaten?

Øhh, advokaten ... ... øhh hun havde da godt nok set et eller andet sted i papirerne at der var en sådan repræsenteret men.......

Jeg kunne kun gentage - ret kontant - at enten sendte hun det til ham eller også gjorde jeg selv og at jeg simpelthen ikke forstod hvorfor man blev ved med at undgå ham

Intet svar.
Aftalen blev at jeg sendte kopi til advokaten og at hun ville høre nærmere - farvel!

Hvor svært kan det være

Silke, jeg har ikke glemt dit tilbud og jeg vil snarest tage mig sammen for uanset hvad der sker fremover skal arbejdsgiveren vide hvilken inkompetent person man har i Jobcentret

buster er ikke logget ind   Besvar med citat