Se enkelt indlæg
Gammel 20-10-2014, 15:27   #27
sortepigen
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-02 2014
Lokation: Guldborgsund
Indlæg: 945
Styrke: 11
sortepigen er rigtig godt på vej
Som jeg kan forstå det på andre herinde, så er reglen at man ikke kan klage over rehab.teamets indstilling. Man kan først klage når den endelige afgørelse er faldet, og du modtager denne skriftligt.

Men hvis du har en rådgiver, som hjælper dig, ville jeg i dit sted, allerede nu kontakte vedk. mhp. at være godt rustet til mødet i pensionsteam, som du automatisk bliver indkaldt til , for det SKAL de gøre.

du kan også kontakte DUKH som har rådgivere som gerne hjælper mht. at gennemskue lovgivning og for gode råd til hvad man videre kan gøre i sin sag.

pensionsteamet følger i langt de fleste tilfælde indstillingen fra rehab.team.

hvis afgørelsen falder skidt ud for dig, altså at de fastholder afslag, så kan du håbe på at din kommune har en fornuftig jurist, som smider sagen tilbage i rehab.teamet pga. ulovlige begrundelser/afgørelse, som det skete i mit tilfælde.

min kommunen har en jurist som godt ku se at det rehab.og pensionsteam var nået frem til ikke ville holde til kommunens fordel i ankestyrelsen.

det ka du naturligvis ikke bruge til noget særligt, blot for at fortælle det hvor vigtigt det er at huske sin klage ret.

vh sortepigen
sortepigen er ikke logget ind   Besvar med citat