Se enkelt indlæg
Gammel 22-09-2014, 15:42   #6
karen04
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 11-12 2013
Indlæg: 15
Styrke: 11
karen04 er ny på vejen
Tak for jeres svar og imput.

Det skal lige siges, at det udelukkende er kommunen og dennes lægekonsulent der mener, jeg kan blive rask indenfor 5 år. Min egen læge samt en speciellægeerklæring lavet efterfølgende (og i anden sammenhæng) udtaler begge, at min tilstand er som sådan stationær, og de har ikke udtalt, at jeg kan blive helt rask.

Jeg har anket kommunens afgørelse, da jeg og fagforeningens socialrådgiver mener den er fejlbehandlet, men det tager jo sin tid.

Kan det så virkelig være rigtigt, at man kan parkere mennesker i systemet i hele 5 år, før man vil hjælpe dem med noget, og så måske komme frem til at jeg ikke blev helt rask.

Vi har virkelig skåret helt ned for alt vi kan, og indtil videre holder vi skindet på næsen, men det er ikke morsomt slet ikke, når man har børn, der er jo ingen der kan klare 5 år (hvis det bliver så længe) uden nogen som helt form for indtægt, det er ik helt realistisk.

Er der ikke nogen som helt realt ved, om der er muligheder for at få et resoureforløb. Og kan man ikke også selv søge om fleks eller revalidering, så de bliver nød til at tage det op og kigge på det, og i så fald hvordan forløber det så.

Jeg søger bare lidt desperat efter noget vejledning i dette indviklede kommunale system.

mvh. Christina
karen04 er ikke logget ind   Besvar med citat