Se enkelt indlæg
Gammel 03-09-2014, 13:04   #3
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
er hverken for eller imod, tror de fleste vil kæmpe for deres liv til sidste suk

og om de så ikke får lidt hjælp alligevel, min svigerfar døde af kræft som 89, han var ikke ved bevisthed den sidste uge, der sagde sygehuset til os, at de nu stoppede væske til førelsen til ham, fordi, så ville hans kræfter slippe op og det vil gå hurtiger.

Min mor døde ung 59 år på et hospis, der satte de mofinen op det sidste døgn, så hun fik en lille dosis hver 7 sek mon ikke også det hjælp lidt.

Tror der foregår mange steder man snakker bare ikke om det, syntes det burde være muligt, at folk med store smerter, der skal dø alligevel, burde kunne få det afkortet.


Men min mor var syg i 3 år oh hun snakkede ofte om, at stoppe det selv men havde ikke lyst/mod til det alligevel, hun havde så meget medicin hjemme, at hun nemt kunne havde gjort det.

Og der er det jeg tænker, at de fleste nok hænger ved deres liv og måske vælger nogen af dem der tager til et andet land, den løsning fordi de er bange for, at være en belastning for deres familie.

Syntes det er en meget svært tanke
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat