Se enkelt indlæg
Gammel 17-08-2014, 21:11   #26
Eln
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 18-05 2014
Indlæg: 151
Styrke: 11
Eln er ny på vejen
Hej phhkw,

Det har du ret i alt hvad du skriver.

Problemet i min sag er at der findes helt klar dokumentation for godkendelse af førtidspension if.lov, alt.

Lægeligeattester, arbejdsprøvninger to, smerterklinik, fisioterapeuter, kiroprakter, osv som alle skriver klar at der i min sag kan ikke gøres anden end at give førtidspension fordi, min arbejdsevne uanset støtte, skønebehov, mentor, eller anden hjælpeforanstaldninger kan ikke øges.

Min funktionsevne er så nedsat både fysisk, psykisk socialt og arbejdsmæssigt, at der er umuligt for mig at varetager engang en fleksjob eller skønejob.

Kommunen selv vurdere at jeg kan ikke længere være selvforsøgende på arbejdsmarked heller ikke nu eller i fremtiden.

Kommunen i sine vurderinger skrive også at jeg har ikke ret til flexjob, arbejdsprøvninger eller resourcer forløb da min egenlæge vurdere at det er ikke realistisk og det kan kun forværre min tilstand.

Så tror jeg at det er kun at gøre svært for mig da i min kommune hvor jeg bor, vil ikke godkende førtidspension på forelligende.

Jeg håber at pensionsnævnet nu træffe den rigtig afgørelse. Det håber jeg eller så vil jeg gå med min sag helt op til dem som arbejdede på lovgivning for at de selv kan se at kommunerne faktisk modstridende at samarbejde ud fra lovgivningsrammer.
Undskyld igen de sproglige mæssige problematik. Det er ikke så godt med min koncentration. Undskyld.

Tak. M.v.h. Eln.
Eln er ikke logget ind   Besvar med citat