Emner: Overvågning
Se enkelt indlæg
Gammel 16-08-2014, 07:33   #10
SÅrdnok!
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 10-06 2009
Lokation: Vejle/Jelling
Indlæg: 405
Styrke: 16
SÅrdnok! er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af Folmand Se meddelelser
Jeg syntes det er forkasteligt, at i fordømmer os, for at ville udføre systematisk overvågning, hvor vover i.

Jeg synes som kommune/socialrågiver skal man have ubegrænset adgang til alle informationer, uanset art og om det har relevans.

Samtidig skal i jo være glade for at nogen vil snage i jeres liv, se det som om i er en kendis og paparazzierne står på spil for at få det bedste billede.

3 gode grunde til at kommunen skal have ubegrænset adgang til al information

1: Fordi vi vil så gerne bare lære vores borgere bedre at kende.

2: Det er kun den der har noget at skjule, der ville kunne have noget i mod lidt kærlig overvågning.

3: Det er jo for at beskytte dig.

ADVARSEL: Ekstrem dårlig fredags humor kan være at finde i alt ovenstående.


Lige en note: Hvis de har haft kendskab til det i 4 måneder før du får noget af vide, er det så ikke et brud på Forvaltningslovens §19 - De skal jo partshøre dig ved informationer du ikke kan være bekendt med (det er nok det de mener kontrolgruppen er) - jeg er ikke enig

Hvis de systematisk på baggrund af svag underretning har overvåget dig i 4 måneder.. læner det sig så ikke op af straffelovens §264d?
.............og det er så grundet punkt 2 at alle "socialrådnegivere" skjuler sig under falske navne og med adresse beskyttelse........det hjælper bare ikke når de ulovligt trænger ind på privat videoovervåget område - det er sikkert derfor at skVat nu vil lave om på nummerpladeopslag
SÅrdnok! er ikke logget ind   Besvar med citat