Se enkelt indlæg
Gammel 02-07-2014, 20:52   #21
jeanine
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 18-04 2013
Lokation: lolland
Indlæg: 35
Blog Indlæg: 1
Styrke: 12
jeanine er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af jjsonn Se meddelelser
i det du nu har fået mave problemer er du pludselig ikke stationær mere, for din nye sygedom er ikke afklaret og det vil de måske hænge sig i.

ved ikke om man kan få mere end 5 år rc forløb , tvivler på det, folk burde jo være afklaret inden for de 5 år.

men som jeg forstår det er du lige nu på sygepenge og håber på rc forløb om du så overhovede får det uden en arbejdes prøvning der fungeret, ja det tror jeg ikke.

bor sammen med en sygemeldt mand på kh som ikke kan få det lige nu, selv om han har været i gennem 2 arbejdes prøvninger og et reva forløb, så vi er under gf og han får ikke ret meget
Har altid haft sart mave er bare blevet forværret pga stressen. Men skal til sygehuset og have tjekket maven for en sikkerheds skyld, regner med at nå dette inden jeg skal til rehabmødet.
Har været i en arbprøvning der varede 8 uger. så mente sagsbehandler den skulle stoppes pga jeg ikke kunne komme op i tid og det derfor ikke var retvisende? længere historie. men hun ville have mig i ressource forløb.
Vil helst undgå ressource forløb og videre til flex.. synes det er uudholdeligt og være i systemet... har heldigvis fået ny sagsbehandler som siger hun vil søge om flex men at jeg nok ikke kan undgå ressource forløb.. men kunne så eventuelt indholde arbprøvning igen. min nye sagsbehandler siger at hun nok skal prøve og gøre sit for at det bliver så kort som muligt

Citat:
Oprindeligt indsendt af gisne Se meddelelser
Det kan man godt. Hvert ressourceforløb kan vare fra et til fem år og man kan blive tilbudt flere ressourceforløb.

Der er ingen max forløb.

http://bm.dk/da/Beskaeftigelsesomraa...ceforloeb.aspx
Mange tak for svar og link
jeanine er ikke logget ind   Besvar med citat