Se enkelt indlæg
Gammel 19-06-2014, 18:27   #987
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
Thumbs down

HVAD SKAL DET ENDE MED, NÅR KOMMUNEN SÅ BAGEFTER KOMMER OG SKÆRER NED PÅ HJEMMEHJÆLP?
__________________________________________________ ___

SAG: Gladsaxe Kommune

Bekræfter modtagelse af brev af 23. maj 2014 om accept på behandling af BPA-sag.

Problemstilling af Gladsaxe Kommunes ”mangelfulde” sagsbehandling.

Som oplyst ”agter” Gladsaxe Kommune helt at inddrage min BPA-ordning § 96 der p.t. er på 168 ugetimer der blev tildelt mig af Det Sociale Nævn ved den seneste fratagelse af hjælp.
Hjælpen blev var dengang blevet nedskåret fra 128 timer på grund af tidligere nedskæring, - til 39,5 timer om ugen.

Gladsaxe Kommune vil nu fratage mig de af DSN tildelte 168 timer, og hensætte mig på hjemmehjælp efter servicelovens § 83, med 27,75 timer om ugen.
__________________________________________________ ___

http://finn-sorensen.dk/nyheder/2014...a-hjemmehjaelp

Ny aftale skærer ned på hjemmehjælp

Regeringen og et flertal af partier har indgået en aftale om hjemmehjælp, der betyder, at hjemmehjælpen begrænses til "de svageste" medborgere. Resten må klare sig selv, efter et kursus i "hjælp-til-selvhjælp". Her er min pressemeddelelse i anledning af forliget, som er indgået af regeringen, SF, RV…

finn-sorensen.dk
__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat