Se enkelt indlæg
Gammel 29-05-2014, 18:16   #985
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
Thumbs up

ENDELIG AFGØRELSE 28.05.2014
Kære Borgmester

Så’ skal vi altså have en endelig afslutning på Gladsaxe Kommunes ”magtmisbrug” af mig som handicappet person inden jeg mister min hjælp.
Dette skal derfor igangsættes omgående i denne måned!

Mine journaloplysninger der er mine helbredsoplysninger ”SKAL” indgå i min sag, til belysning af mit hjælpebehov!

Jeg stiller ufravigeligt krav om, at kommunen indhenter STATUSATTEST fra min egen læge og, at læge Claus Bjerregaard får den forelagt til udtalelse som i den tidligere sag, hvor han som lægekonsulent blev skyldig i at jeg mistede hele min genoptrænede fysiske førlighed, efter min ulykke. Lægekonsulenten benyttede sig ikke af min egen læges journaloplysninger, i sin tidligere udredning i 2001.

Der må ikke benyttes en anden lægekonsulent. Læge Claus Bjerregaard er stadig ansat som kommunens lægekonsulent da jeg har krav på hans aktuelle udtalelse om det rent lægelige, der blev bortdelegeret ved sidste hjælpersanering!

Den speciallægeerklæring der blev brugt måneden før til udskiftning af handicapbil, blev ikke brugt sammen med STATUSATTEST fra min egen læge før fratagelsen min hjælp i 2001. – Derved har kommunen tilbageholdt lægeoplysninger der ville have betydet, at jeg kunne have opretholdt alle mine fysiske funktioner jeg gennem mange år efter påkørselsulykken ved hårdt træningsarbejde havde opnået! (bilag)

Det er nu 2’den gang, at min hjælp i modstrid med BPA-hjælperordning i henhold til serviceloven § 96 (tidligere § 77) bliver frataget mig uden, at mine helt private journaloplysninger fra læge- og speciallæge bliver fulgt!

Venlig hilsen

Benny Gerhard
__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat