Se enkelt indlæg
Gammel 24-05-2014, 10:35   #8
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Kort kan jeg fortælle at jeg var i praktik hos en tandlæge mest oprydning i gamle mapper viste det ville ende i en sygemelling,da jeg havde store smerter i tommelfingeren,og det at stå og sidde i små rum i små rum ikke var godt for mine knæ,man hvad skulle jeg ellers lave ,har jo ingen forslag selv.
Enden blev jo også 2½ uge mente tandlægen ikke der varr små opgaver nok til mig og ville derfor ikke forsætte følte lidt de gik bag min ryg for jeg fik beskeden gemmen anden aktør.

efter det skulle jeg i et nyt forløb men der kom lige en finger i vejen

fik flere snerter i fingeren,og endte hos en der ville operer og det var en springfinger vilket min egen læge ikke kunne se

Men 3 dage efter oprasionen kommer jeg til skade med knæet,og der skal måske operers der skal i hverfald genoptræning til når jeg kan det.

der efter skal jeg arbejdsprøves igen Men i hvad ??????

Jeg har jo problemer med hele kroppen alle store led er ramt af smerter og de fleste af de små er det også.
Jeg har kæmpet med at humpe med 1 kryg og det kan mærkes i hele skroget nu jeg begynt at kunne bruge 2 når jeg skal ned fra 2 sal og se efter post så nu skaber ryggen og skulderne albuerne sig rigtigt ja og håndled og ryggen er helt gal med.

Håber benet bliver til at gå ordenligt på igen,hævelsen er væk og jeg kan støtte forsiktigt på det,men det er som på kuglelege

den 2 juni håber jeg at vide noget mere så har jeg også humpet i 1 månede med ekstre smerter der fra

Måske bliver det en lang optræning,måske ikke for løbig er jeg sygemeldt,og får støvsuget hver 14 dag af Kærkommen

Måske skulle jeg bare konsentrere mig om mig helbred om at få skroget i form det er som om det hele er kørt i sænk

God weekend til jer der kommer her forbi.
tager i mod gode råd med kys hånd
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat