Se enkelt indlæg
Gammel 16-04-2014, 17:31   #16
gisne
Har ikke tid til andet end K10
 
gisnes avatar
 
Tilmeldingsdato: 25-10 2012
Lokation: Horsens Komune
Indlæg: 2.113
Styrke: 15
gisne er ved at flytte ind på K10gisne er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af lyhne36 Se meddelelser
1.hvis jeg fastholder en § 17 , hvordan sikre jeg mig at læge papirer Psykolog;og psykoteraput udtagelser og det jeg selv er kommet med ,samt sags agter kommer med over til rehabiliterings teamet der hvor de afgør sagen ?

når du og din sagsbehandler har udfyldt det forberedende skema til rehabiliteringsteamet, er der en liste hvor du kan se hvilke papirer der vedhæftes. Her kan du tjekke at alt er med inden du skriver under.



2. hvordan skal et rehabiliterings planens forberedende del udfyldes / ud udfyldes den både ved en 18 og 17 ? eller er det kun §18?

[COLOR="rgb(153, 50, 204)"]Det forberedende skema skal udfyldes når du søger pension efter 17. Men der er kun åbnet op for at teamet tager stilling til om de støtter pension eller ej.

Når man indstilles til pension efter 18 udfyldes skemaet også, men her er der åbnet op for indstilling til bæde fleks, pension og ressourceforløb på en gang.[/COLOR]

1. jeg undre mig jo hvorfor skemat ikke kom frem? søgte jo §17
og hvis ikke rebiliteringskema skal bruges på en §17 er det så kun mine sagsagter samt div lægpapirer der bruges?

[COLOR="rgb(153, 50, 204)"]skemaet skal dig og din sagsbehandler udfylde sammen, derfor skal du efter su har søgte pension, indkaldes til et møde hvor skemaet skal udfyldes - herefter vil du så skulle møde rehabiliteringsteamet. De beslutter så efter mødet om de støtter eller ikke støtter din ansøgning. Først herefter kan pensionssagen startes op.[/COLOR]


sorry men forvirret..
ps har henv mig i går til DUKH og fremlage min sag i korte træk afventer svar derfra
Kan godt forstå du er forvirret - rodede selv rundt i forberedelse til rehabiliteringsteam mødet over et år, inden min sag var klar og det er total forvirrende
__________________
Er på K10 pga fysisk arbejdsskade i ryg/skulder. Indstillet af rehabiliteringsteam til førtidspension uden ressourceforløb. Tilkendt førtidspension med virkning pr. 1. april 2014.
gisne er ikke logget ind   Besvar med citat