Se enkelt indlæg
Gammel 03-04-2014, 13:19   #14
Lotus1981
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2014
Lokation: Faaborg-Midtfyn
Indlæg: 40
Styrke: 11
Lotus1981 er ny på vejen
Hej stampe det lyder meget ligesom min sag, der er ikke mange oplysninger, og de oplysninger der er, er fra 2012. Da jeg røg ud af sygedagpenge og overgik til KH, røg jeg åbenbart ud af deres system, så i et år har jeg ikke været til en eneste samtale eller noget andet.
Da jeg ringer til jobcenteret og spørger ang min sag i nov 13. Siger hov undskyld du er ikke registreret, men det bliver du nu, og du bliver ringet op af en sb ang en tid.
Sidst i dec tropper jeg op igen og spørger hvorfor jeg ikke har fået en tid, de undskylder igen, med den begrundelse at den nye kontanthjælpsreform, hargovet dem lidt problemer.
Jeg ringer til dem start jan 14 og bliver endelig ringet op og får en tid til midt jan.

Jeg slutter samtalen med at sige at jeg glæder mig til at der endelig kommer gang i min sag, men får svaret det skal du ikke regne med, men det snakker vi om.
Så jeg ansøger om paragraf 17, bare for at få sat skub i min sag, den er indleveret 13/1-14, og jeg var inde den 23 og aflevere nogle papirer om hvad jeg vil, hvad jeg kan, og hvordan jeg i hverdagen er påvirket af min sygdom.
Og siden der har jeg ikke hørt noget.
Det irriterer mig at det skal gå så langsomt, når De endnu da har syltet mig i et år.
Det ender med at jeg må raskmelde mig, og så prøve at finde ud af hvor meget jeg kan holde til ved egen hjælp.
Lotus1981 er ikke logget ind   Besvar med citat